Alla inlägg under september 2012

Av Superman - 28 september 2012 17:21

Det var några dagar sedan jag skrev ett inlägg, har knappt ingen läsare så det är inte lika kul. Men jag kämpar vidare.    Under veckan har jag hämtat min nya, söta lilla hamster ( YÄÄH! ). Hon är så söt, åmg. Just nu sitter jag vid datorn och bloggar, lyssnar på Ed Sheeran, gsmar och gör ett armband. Haha. Ska snart åka och handla, yee.. Ikväll blir det fredagsmys med mamma & min hamster.   


  

Av Superman - 22 september 2012 19:27

Idag har det varit ganska ' fint ' väder. Eller inte. Det har regnat nästan hela dagen, mest på för & eftermiddagen. Och imorse kom en av mina bästa vänner hem till mig en stund, Vilma. Vi chillade hos mig ett tag innan vi gick och träffade födelsedagsbarnet Leila och Tin-tin. Förut så hämtade jag buren till min hamster, Ben, och handlade tillbehör på Maxi. Jag kommer att få min hamster troligtvis på tisdag, hoppas jag. ^^

Men just nu sitter jag i soffan med filten om mig, och kollar på min favorit serie. The Simpsons.   

   

Hoppas ni har en trevlig kväll & haft en mysig dag. Ska snart göra lite varm choklad till mig, mums!   

Av Superman - 21 september 2012 21:30

Sitter i soffan och myser med daton i knät. Just nu kollar jag på en film som heter ' Stardust ', som är ganska okej. :)

Och såklart har jag en påse med chips och en burk fylld med den goda Coca Cola vanilj.   


Av Superman - 21 september 2012 10:46

Morgon morgon. Idag vaknade jag runt nio på grund av min förkyldning.. inte kul. :c

Jag hoppas att jag blir bättre så att jag kan åka till stan och träffa min bf. 

Just nu pratar jag med världens bästa Leila, som också är sjuk. HAHA.   

Av Superman - 20 september 2012 18:57

Sitter i sängen och bloggar, vilket som jag inte egentligen ska göra.   

Måste städa och plocka undan, ska även göra klart en lista om varför ska få en hamster.

Men blev ganska glad när jag klarade orienteringen, och jag som verkligen ' älskar ' att vara i skogen, hehe.

Har också upptäckt en band, som snabbt har blivit en favorit! Bandet heter Skillet och älskar deras album

' Awake ', som jag lyssnat på ett par hundra gånger. ^^

Bakade världens godaste muffins på hemkunskapen, som blev mosade i väskan senare... 

Här kommer en bild, med ett citat som jag tycker väldigt mycket om.   


                  

Av Superman - 19 september 2012 18:25

Har gjort en blogg nu, som jag ska försöka hålla vid liv.

Jag kommer troligtvis skriva saker om vad som hänger i mitt liv och lite random saker.

Jag hoppas att någon, eller några kommer vilja läsa min blogg. Så ska vara så aktiv som möjligt.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I'm awesome. Deal with it.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards