Direktlänk till inlägg 9 november 2012

One Direction Take Me Home. <3

Av Superman - 9 november 2012 19:13

Just nu sitter jag i soffan hos min pappa och har chill. ^^

Blev(är) överlycklig, verkligen överlycklig när jag fick 1D's nya album, Take me home!

Har lyssnat på det tusen gånger, och det är verkligen skitbra. 

Jag älskar alla låtarna, men min favorit är '' Little Things ''   .

Nu ska jag fortsätta mitt chill och lyssna på 1D.

Och ikväll klockan 20.00 ska jag titta på filmen '' Jiddra inte med Zohan. '', den är skitgrym!


Hare fett bra.


 

 
 
Ingen bild

Mamma

9 november 2012 19:19

Myyys

 
Ingen bild

Sis

9 november 2012 19:40

Vad kul att du skaffat en blogg älskade syster <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Superman - 10 mars 2013 18:58

                                Jag är med och tävlar om svart clip-on löshår från märket www.amberbird.se  Det är Misslisibell som håller i tävlingen. Jag har inte tidigare handlat från amberbird, men jag har varit sugen att göra det för ...

Av Superman - 9 mars 2013 18:41

Seriöst jag måste bli bättre på att blogga, hade nästan glömt bort min blogg haha. Men jag har så himla dåligt tålamod, för har inga läsare. (Kanske beror på att bloggen är extremt tråkig?)    Jag ska utmana mig själv och skriva minst tre inlägg ...

Av Superman - 24 december 2012 21:42


God Jul allihopa! :D Jag hoppas att ni har och fortsätter att ha en bra jul, för själv är min underbar.    Kanske inte så jätte underbar och perfekt, men jag har firat med min familj och det duger. haha        Anledningen till att jag är så g...

Av Superman - 8 november 2012 16:24

Anledningen till att jag inte bloggat på ett tag är för att min dator gick sönder...    Men nu har jag fått tillbaka den, och jag kan börja blogga igen. ^^ Det har hänt så mycket som jag har viljat att skriva, men hinner inte just nu! Längre...

Av Superman - 1 oktober 2012 14:54


Som jag har berättat i tidagre inlägg så har jag fått en hamster. En liten guldhamster tjej som är vit, och hennes namn är Phoebe.    Just nu sitter jag med laptopen i knät och bloggar, hehe. Medan min kompis Leila leker med lilla Phoebe.    Jag skul...

Presentation


I'm awesome. Deal with it.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards