Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Superman - 10 mars 2013 18:58

                           



Jag är med och tävlar om svart clip-on löshår från märket www.amberbird.se 

Det är Misslisibell som håller i tävlingen.

Jag har inte tidigare handlat från amberbird, men jag har varit sugen att göra det för

älskar deras varor, och en kompis till mig har köpt deras hårkalk och hon sa att dom äger. ^_^

 

Anledningen till att jag är med och tävlar om löshåret är för att jag vill ha längre hår (well, obviously) 

och för att jag har typ svart hår (väldigt,väldigt mörkt iaf) så skulle det va kul att prova på. 

För ett tag sedan klippte jag av mitt hår till över axlarna, och jag tror att det var i höstas. 

Mitt hår har växt till sig ju lite längre, men som många andra tjejer drömmer jag om att ha långt hår. cx

 

Det skulle vara grymt kul om jag vann!

 

Hare grymt sa grisen.

Ha det bra, ha det riktigt väldigt bra.   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I'm awesome. Deal with it.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards